andesam Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg sitter med en 21" Tandberg display (egentlig panasonic) som ikke funker. Den begynte å knitre og blinke i bildet. Til slutt ble skjermen svart. Jeg har skjekka at det ikke er "hovedsikringen" i skjermen som er gåen. Kan heller ikke se noen feil når jeg fjerner dekselet. Tror også jeg klarte å ødelegge en annen sikring ved hjelp av et skrujern. Men er det noen som vet hvem jeg burde kontakte for å få de til å prøve å fikse skjermen? (Elkjøp, North Coperation). Eller er det noe jeg kan gjøre selv? På forhond takk for alle svar Lenke til kommentar
dominus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 det ser nesten ut til at du har gjort det du kan inni den skjermen skrutrekker inni skjermen? hvorfor det da? ring ibas..de fixer den for deg (hvis du bor i oslo regionen da).. eller du kan jo levere den inn på infocare... men det kan fort koste deg noen kroner og duganes 19" ere er jo rimelige i dag da.. eller du kan ringe rundt å få fatt i en ny brukt skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå