Torstein132 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Ikke et stort problem, men appen "mail" fra apple laster ikke inn mailer automatisk. Jeg må innpå appen for at den skal søke etter nye mailer. Er det sånn, eller kan man skru på automatisk "pop-up"? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvilken mail konto har du? Selv har jeg en Exchange konto (arb.giver), en gmail konto og en online konto, og alle disse tre kommer det automatisk varsler på når jeg mottar en ny mail. Men det må du inn på mail-innstillingene for å aktivere, og det kan settes opp på flere måter. Pushvarsler, da kommer det automatisk, om du er tilkoblet wifi og/eller har datatrafikk på iPhonen aktivert, men da tilkommer det også kostnader for datatrafikk og jo oftere det synkroniseres, jo mer koster det. Her kan du selv bestemme hvor ofte mailen skal synkroniseres. At nye mailer kun blir synkronisert når du er tilkoblet wifi, ingen ekstra kostnader. Eller som du selv nevner, at du selv manuellt går inn å søker etter nye mailer. Uansett så må du som nevnt inn på mail-innstillingene for å i hverksette dette, så bestemmer du selv hvordan du vil sette dette opp. 1 Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Tusen takk! Problemet er løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå