Darktazz Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har dette nå: win-7 I5-3570k 8gb 1600- ddr3 660ti 2gb 650 PSU Har litt problemer med noen lag spikes i Dota 2. Har å FPS problemer på SC2, kan såvidt spille 1v1, teamgames går ikke. Begge spillle "lagger" i menyen. Noen som har noen forslag til løsning? Har prøvd å reinstallere Windows. Lenke til kommentar
K0ngen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har dette nå: win-7 I5-3570k 8gb 1600- ddr3 660ti 2gb 650 PSU Har litt problemer med noen lag spikes i Dota 2. Har å FPS problemer på SC2, kan såvidt spille 1v1, teamgames går ikke. Begge spillle "lagger" i menyen. Noen som har noen forslag til løsning? Har prøvd å reinstallere Windows. Er dette er problem som nylig har oppstått eller har det alltid vært slik? Her er to linker som du kan teste ytelsen av pcen din: http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/dota-2/11352 http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/starcraft-ii/10980?p=r Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Det har vell blitt verre over tid vil jeg si. Tror laggen i menyene alltid har vært der føler jeg. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er det inputlag du opplever? Eller er det slik at du merker stutter (bildet rører seg, men fryser seg i noen mikrosekunder)? Hvis det er treg respons du opplever feks musa beveger seg tregt i menyene, så kan du prøve å deaktivere Vsync på skjermkortet i Nvidia kontrollpanelet. I samme slengen kan du huke "Prefer maximum performance" i "Power management mode" i Nvidia kontrollpanelet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg bare antar at du har oppdatert grafikkdriverene? Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Det er klart ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå