Torhild Jansen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Siste rest. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Sikker ikke meg som har fortjent en rød rose mot lyseblå bakgrunn, men den blir jo ikke mindre vakker av den grunn. Ikke helt sylskarp, men litt dus slik roser vel skal være. Hvorvidt spydspissen til høyre skulle vært fjernet overlater jeg til øynene som ser. Nevner at jeg i slike tilfeller som dette holder kamera på skrå for å få stilken skrått ut fra sideramme da dette øker spenningen i bildet. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Sikker ikke meg som har fortjent en rød rose mot lyseblå bakgrunn, men den blir jo ikke mindre vakker av den grunn. Ikke helt sylskarp, men litt dus slik roser vel skal være. Hvorvidt spydspissen til høyre skulle vært fjernet overlater jeg til øynene som ser. Nevner at jeg i slike tilfeller som dette holder kamera på skrå for å få stilken skrått ut fra sideramme da dette øker spenningen i bildet. Roar Takk takk Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg