Øyvind.L Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 The End Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ja, alt har en slutt..... Godt fanget og godt utført. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nææmen, har modellen lagt seg helt over for fotografen? Med dine ferdigheter når det gjelder manipulasjon så kan jo dette i utgangspunktet ha vært hva som helst. Artig bilde med god skarphet og farger. Jeg ser støyen i bakgrunnen har fått bli med også på vingen oppe til høyre uten at det er noe å bruke storslegga på for jeg hadde nok havna der sjøl også om jeg hadde hatt dine ferdighet på slike bilder. Litt spennende å se bilder fra deg som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere også. Roar 1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja, alt har en slutt..... Godt fanget og godt utført. Var lett å fange denne kleggen,ser ut til at den spiste godt så lenge det varte. Takker for kommentar! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Nææmen, har modellen lagt seg helt over for fotografen? Med dine ferdigheter når det gjelder manipulasjon så kan jo dette i utgangspunktet ha vært hva som helst. Artig bilde med god skarphet og farger. Jeg ser støyen i bakgrunnen har fått bli med også på vingen oppe til høyre uten at det er noe å bruke storslegga på for jeg hadde nok havna der sjøl også om jeg hadde hatt dine ferdighet på slike bilder. Litt spennende å se bilder fra deg som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere også. Roar Den er nok ganske ekte,bortsett fra litt behandling. Slike forstørrelser skaper litt støy og støysymtomer som ikke bare å filtrere bort, husk denne er større enn de kjøttmeisene vi ser så mye av her inne. La bildet under kunst og det vet jo ikke så mange hva er. Har nok mere du ikke husker,skal se om jeg finner noe Takker for kommentaren! Endret 31. oktober 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 ;-) Blunk Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 En død omgang her...så kan den lære det..de er altid så irriterende..fint redigeret vh Suss Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 En død omgang her...så kan den lære det..de er altid så irriterende..fint redigeret vh Suss Av og til svært mange av slike i perioder her jeg bor. De gir ikke lett opp og er veldig snikende. Den ligger oppå en bok ,derfor ser underlaget slik ut. Takker for kommentar,Suss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg