Gå til innhold

Vurdere kjøp av nyttskjermkort


Darktazz

Anbefalte innlegg

Dette har jeg nå:
I5-3570k

8gb- 1600 ddr3

gtx 660ti- 2gb

 

Vurdere kjøp av nytt skjermkort til spill som SC2, Dota2 og CS:GO. CS går fint på det jeg har nå, men får noen tilfeldige frysninger i dota 2 på ca 0.5 sek, men litt mellomrom. SC2 kan såvidt spille 1v1, team-games er helt umulig på fps, på laveste grafikk???
Alle 3 spill "lagger" litt i menyen, noen idèer?

Tenkte å bruke rundt 2k på et skjermkort som skal gå greit med en 144 hz skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

For å få en oppgradering som merkes godt og som vil vare en stund må du minst opp på dette: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2821279

Ellers kan du bare la være egentlig, blir ikke stor nok forskjell.

 

Glemte å skrive, men har bare en 650W PSU.

Ikke noen billigere du vil anbefale?

Hva med CPU, den holder en stund ?

 

 

Det er ikkje vits å anbefale noe billigere om du vil ha et nytt skjermkort i dag. Har du ikkje råd til GTX 970, så spiser du bare litt havregrøt i noen dager, så har du plutselig råd :thumbup:

Lenke til kommentar

 

 

For å få en oppgradering som merkes godt og som vil vare en stund må du minst opp på dette: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2821279

Ellers kan du bare la være egentlig, blir ikke stor nok forskjell.

 

Glemte å skrive, men har bare en 650W PSU.

Ikke noen billigere du vil anbefale?

Hva med CPU, den holder en stund ?

 

 

Det er ikkje vits å anbefale noe billigere om du vil ha et nytt skjermkort i dag. Har du ikkje råd til GTX 970, så spiser du bare litt havregrøt i noen dager, så har du plutselig råd :thumbup:

 

Ok:) Havregrøt det blir.

Men med tanke på det lag-problemene jeg har hatt. er det da lurt å legge alt på GPU tro?

Lenke til kommentar

Ok:) Havregrøt det blir.

Men med tanke på det lag-problemene jeg har hatt. er det da lurt å legge alt på GPU tro?

 

Det er ikkje vits å anbefale noe billigere om du vil ha et nytt skjermkort i dag. Har du ikkje råd til GTX 970, så spiser du bare litt havregrøt i noen dager, så har du plutselig råd :thumbup:

 

 

 

Helt klart. 3570k holder fint koken enda, og kan overklokkes lett til 4500mhz med en grei luftkjøler eller lukket vannkjøling aka Crosair H100 ol. Da blir det fart i sakene skal du se :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...