junezasheim Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hei,Jeg har kjøpt en ny Smart-Tv av merket Samsung. Tven er godkjent i canal digitals liste over tver som kan kombineres med idtv (smartkort levert fra canal digital, for å få kanaler i flere rom).For noen dager siden fikk jeg kortet i posten og skulle installere det, men jeg finner altså ikke noen inngan til kortet. Har prøvd å ringe Canal Digital men de skjønte ikke at det ikke var noen inngang, men kunne heller ikke fortelle hvor inngangen skulle være da de ikke hadde noe med tven å gjøre.Er det noen som har opplevd det samme? Tven skal jo passe med det kortet, men jeg er rimelig sikkert på at de faktisk ikke er noen inngang.Tenkte også at det kanskje kunne være en mulighet å plugg kortet i en eller annen mottaker som man kunne koble til tven enten via USB eller HDMI.Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Står i bruksanvisningen på side 7 og 8. Selve holderen er en løs enhet som ligger i posen med tilbehøret (se side 3). 1 Lenke til kommentar
junezasheim Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Okei, hvilken holder mener du? følger den med tven? fikk et kort av Canal Digital, og en "kortholder" som igjen skal i tven, men den passer ikke.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Mener ikke å være ufin, men har du ikke lest det jeg referer til? De følger med en holder som skal festes på baksiden av TV-en som du skal sette CAM-en (med programkortet) du har fått fra Canal Digital inn i. Endret 29. oktober 2014 av Mr D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå