lashrasch Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kutens Bensin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Var et flott motiv ,dette, mulig en aning trangt med tanke på bil og bildekant. Har en bastant følelse av at tonemappen var tatt litt hardt i,skjønt jeg likte efekten. Sommerlig og ser Elvis ikke død..... Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Var et flott motiv ,dette, mulig en aning trangt med tanke på bil og bildekant. Har en bastant følelse av at tonemappen var tatt litt hardt i,skjønt jeg likte efekten. Sommerlig og ser Elvis ikke død..... Ja, her er det dratt på rimelig hardt i tonemappingen. Ettersom det var mye rust og flekker, så kjørte jeg på. Ikke min stil i det hele tatt, men det var vært et forsøk. Ble litt trangt etter cropping, men jeg ville komme meg litt nærmere bilen. Anbefaler å se på originalen fremfor denne lille versjonen Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jo, når man får den opp i full størrelse blir rusten som gode ingredienser i et abstrakt maleri noe som ofte er lett å finne på gamle biler. Sjøl har jeg en hel serie med sånt fr bilkjerkegården på Båstnes et par mil fr Tøcksfors i Sverige. Kjenner jo ikke denne plassen, men kan kanskje tippe en rockeplass med gammal amerikansk nostalgi. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg