fotonisse Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Har et problem med tilpassning av skjermvisning når jeg benytter nettet på min mobil, enkelte sider passer rett og slett ikke til skjermen. Spesiellt denne siden her, jeg får ikke flyttet skjermbildet "sideveis" i det hele tatt, slik at det er håpløst å lese hele innlegg. Jeg får ikke med meg høyre siden av innleggene i det hele tatt, og heller ikke hele menyen på venstre siden heller. Sideveis er skjermen låst. Det hjelper heller ikke å med "liggende" skjermvisning. Har en Samsung Galaxy S4 active, og dette skjer ved bruk av både Chrome og Internett nettlesere. Noen som har et forslag på hvordan det kan løses? Endret 29. oktober 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Ingen som har noen forslag eller tips? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Som du ser så har ikke jeg noe problem med Chrome på min S4 Active. Har heller ikke problemet på mine andre Android enheter. Min S4 Active er på versjon 4.2.2. Ser at din er oppdatert til 4.4.2 men det skal ikke være problemt. Har enheter med 4.2.2, 4.4.2, 4.4.4 og ingen har problemer med Chrome. Bruker ikke Samsung sin nettleser så kan ikke si noe om den Endret 30. oktober 2014 av Daniel.ab Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Chrome og Internett nettleserene vil ikke tilpasse seg mobilen i det hele tatt som du ser, og dette er ikke den eneste nettsiden det dreier seg om. Jeg finner heller ingen ting i innstillinger på hverken nettleserene eller på mobiltlf innstillingene som jeg kan forandre på. Jeg ser jo at du har riktig visning, har du noen tips om hvilke instillinger dette kan være som løser dette for min del? Mitt Samsung Galaxy Note 10.1 (2014 edition) er det ingen problemer med i det hele tatt, hverken for Chrome eller Internett nettleseren. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Har funnet utav det, for denne siden her sin del i hvertfall. Løsningen er så enkel som at en må være innlogget på dette nettstedet. Hvordan det skal løses på andre nettsider (som jeg ikke kan logge inn på) har jeg foreløpig ikke funnet utav...., men nå var det i utg.pkt denne siden her jeg ville ha full visning på. resten av nettsidene får komme etterhvert. Litt merkelig at jeg ikke behøver å logge inn for å ha riktig visning på nettbrettet synes jeg, men nå er jo det også en større skjerm, mulig det kan være løsningen for det.......? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Chrome og Internett nettleserene vil ikke tilpasse seg mobilen i det hele tatt som du ser, og dette er ikke den eneste nettsiden det dreier seg om. Jeg finner heller ingen ting i innstillinger på hverken nettleserene eller på mobiltlf innstillingene som jeg kan forandre på. Jeg ser jo at du har riktig visning, har du noen tips om hvilke instillinger dette kan være som løser dette for min del? Mitt Samsung Galaxy Note 10.1 (2014 edition) er det ingen problemer med i det hele tatt, hverken for Chrome eller Internett nettleseren. Ja jeg ser du har problemet men skjønner ikke hvorfor. Jeg har ikke på tving zoom på nettsider på telefonen. Har du prøvd å forandre det for å se om det er noe forskjell i oppførselen? Innstillinger - Tilgjengelighet - Ting aktivering av zoom. Er det forskjell om du har av/på "Bruk skrivebordversjon" Endret 30. oktober 2014 av Daniel.ab Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Tving zoom på nettsider har jeg heller ikke aktivert, og det blir ingen forskjeller om den er aktivert eller ikke. Bruk av skrivebordversjon forandrer ingenting på visningen av denne nettsiden. For denne nettsiden så løste det seg ved å logge seg inn på forumet, da ble nettsiden riktig vist i både Chrome og Internett nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå