Gå til innhold

Ingen tittel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Knallgodt gatefoto som er godt fanget:-) Full suksess med fargene og godt komponert. God positur på dama, som tydeligvis tar seg en pust i bakken og spar(er) litt krefter.....Ikke akkurat noe express over hun der:-)

Lenke til kommentar

Dagens bilde:

Noen ganger står stjernene på linje og universet gir oss gode motiver rett i fanget, slik som når damen som tar seg en røyk utenfor Spar Express har på seg en kjole som ikke bare er flott i seg selv, men som på en helt fantastisk måte matcher fargene på fasaden hun sitter forran. Men det betyr ikke at «tomme86» bare fikk et godt bilde av ren flaks, det gjelder å ha øye for gode motiver, og evnen til å ta lage gode bilder av dem. Damen er jo en «gå-sakte aksjon» i seg selv, der hun sitter under «express» skiltet, som er designet for å gi intrykk av fart og bevegelse. «Tomme86» har sett et veldig godt motiv, og med en knallsterk komposisjon gjort det om til et veldig godt bilde.

Forbedringsforslag: Her har vi i grunn lite å komme med. Kanskje det kunne vært kuttet litt i bunnen av bildet, men bildet tar seg godt ut i 3:2-formatet, så det blir nok en smak sak.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Gratulerer med Dagens:-) En detalj som jeg la merke til etter hvert, dama har rødt hår! Kan det bli bedre samstemning med fargene enn dette?? Flottingz!

Lenke til kommentar

Et kutt i front so Kristoffer foreslår vil gi bildet enda mer til det allerede avlange formatet så kanskje er det en ide'?

Litt oransjekloning ville jeg gjort og fått rene linjer av rekka ut på høyre ramme. Men hadde du retta opp der så ville antagelig den overfldige orannsje blitt med i sugdraget.

Godt sett dette så Dagens er fortjent.

Roar

Lenke til kommentar

Supert bilde og absolutt velfortjent dagens bilde. Flotte linjer som går igjen i bildet. Samme med fargene, Spar stripene, håret, kjolen og til å med bro steinen er rødlig. Flott positur på damen også der hun patter på røyken sin.

Det eneste forbedrings forslaget jeg har er å kanskje croppe inn litt ifra venstre sånn at den røde brosteinen går rett ut av bildet og ikke noe mer.

Litt oransjekloning ville jeg gjort og fått rene linjer av rekka ut på høyre ramme. Men hadde du retta opp der så ville antagelig den overfldige orannsje blitt med i sugdraget.

Mulig jeg lider av søvn mangel her, men tenker du på den lille brostein biten som er under betongstøylen og det eneste som ikke går på langs, eller er det noe annet du tenker på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...