MindTooth Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei. Har skaffet meg GTA Vice City. Installerte det første ganget av et image, men da klikket det. Prøver for andre gang, nå med en orginal utgave. Til problemet; når jeg prøver å installere det med originalen eller image, kommer det spørsmål om jeg vil avinstallere det. Men det er installere jeg vil, ikke avinstallere det. Derfor lurte jeg på om det var noen som kunne hjelpe meg?? På forhånd takk...!! Birger J. Nordølum Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det lenge siden du formaterte HD?Trur du bør gjør det,kanskje det er problemet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Fikset det selv.. Gikk i InstallShield mappa og slettet installasjons proget derfra... Prob solved...!!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 vel, gratulerer da Huff spam Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jo takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå