Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om p-piller

Alien

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg er på mitt aller første brett med p-piller. Jeg går på Loette 28.

I dag skulle jeg ta dag 20, men jeg mistet p-pillen. :hm: Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Det første jeg gjorde tror jeg var nokså dumt å gjøre. Jeg tok pillen for dag 21 med én gang. Hva kommer til å skje nå, hvis jeg ikke får i meg 28 piller på et brett, men bare 27? Kommer det til å gå bra hvis jeg bare fortsetter på neste brett når dette brettet er tomt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har veldig liten tro for at det skal gå gæli på grunn av at du forskyver alt med en dag, for du gjør jo fortsatt det du skal, ta en pille om dagen til du går tom for dem eller kommer til sukkerpillene du skal ta i en uke. Rutinen blir jo det samme. MEN, når det er sagt så er jeg ikke sikker på Loette, aldri brukt det merket selv.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har veldig liten tro for at det skal gå gæli på grunn av at du forskyver alt med en dag, for du gjør jo fortsatt det du skal, ta en pille om dagen til du går tom for dem eller kommer til sukkerpillene du skal ta i en uke. Rutinen blir jo det samme. MEN, når det er sagt så er jeg ikke sikker på Loette, aldri brukt det merket selv.

Okei, takk for svar.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...