Torstein Norum Bugge Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hvis du synes telefonen din er litt for stor.En mini-telefon til telefonen din Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang? Fordi man ikke alltid vil ha en mindre telefon. 3 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang? Fordi man ikke alltid vil ha en mindre telefon. Så hvorfor kjøper de da den lille telefonen? 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang? Fordi man ikke alltid vil ha en mindre telefon. Så hvorfor kjøper de da den lille telefonen? Fordi man ikke alltid vil ha en stor telefon. 5 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Grunnen til at jeg skal ha denne er at det er høvelig med en liten tlf på jobb når jeg er i høyden å klatrer, mens når jeg har skjemaer og Dritt som skal fylles ut så er det høvelig med litt størrelse på skjermen Lenke til kommentar
Gjest medlem-187564 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Har egentlig vært litt motstander av smartklokker, men det hadde vært digg å kunne droppe den store mobilen sin noen ganger og fortsatt kunne svare på sms / telefoner. Er nok heller det som blir løsningen fremfor dette dødfødte prosjektet her.. Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang?Fordi man ikke alltid vil ha en mindre telefon. Så hvorfor kjøper de da den lille telefonen? Fordi man ikke alltid vil ha en større telefon. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe seg en mindre telefon i første omgang?Fordi man ikke alltid vil ha en mindre telefon. Så hvorfor kjøper de da den lille telefonen? Fordi det kan være praktisk å prate i en liten telefon, menneske like praktisk å surfe på den Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Er det ikke nøyaktig dette behovet en smartklokke kan fylle? Gir mer mening for min del, men sikkert noen som synes dette er en god idé og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg