Redaksjonen. Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 ... og det er svært gode nyheter for de aller fleste.100 000 vil få svarte TV-skjermer Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 "Den umiddelbare fordelen ved dette er at de digitale TV-signalene gir vesentlig bedre bildekvalitet enn de analoge. Forskjellen er nesten som å gå fra VHS til DVD." Haha, fra dårlig til litt bedre, jaja... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Overskriftsbildet skulle ha vært helt svart, ikke maurenes krig. Men bildet vekker jo litt følelser fra bardommen, har sett mye på at maurene slåss. Det ble aldri noen vinner av krigen, som jeg så, lurer på om hvit eller svart vant. Noen som kan svare på det? Jeg heiet på hvit. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det blir sikkert ikke mulig å få NrK-fritt TV-abonnement hos Canal Digital selv etter endringen?! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Spørsmålet vil jo melde seg om det i alle fall nå må bli slutt på å betale NRK-lisens på TVer og apparater uten noen digital tuner. Eller kanskje til og med droppe NRK-lisens for de som ikke har noe TV-abb. En analog tuner blir nå like mye en TV-mottaker som strømkabelen min, som også kan hente inn støy. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har tv, betaler ikke lisens, da jeg har plombert tv. Helt lovlig. Har ca 250 kanaler og tilgang til flere tusen filmer med en slik: http://samok.no/butikk/mini-pc-2/probox2-ex-extreme-media-player-med-remote/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Nei, Satan. Jeg var fornøyd med analogt signal, jeg. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Gi meg 100/100 eller 1000/1000 Mbitps fiber så kan vi snakke. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det finnes da flere løsninger, man kan f. Eks kjøpe seg en Android mini PC som probox2 eller MiniX og koble til TV. Da får man tilgang til TV kanaler og filmer via Internett. Mange av kanalene, og masse filmer får man faktisk tilgang til helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg