Majjan Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 – Det er synd, sier norsk fotballekspert.Ingen Martin Ødegaard i nye Football Manager Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 bare å legge inn extra filer np <3 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Det artige er jo å se hvor god fotballverden (les: SIgames) mener han er. Å legge han til selv gjør han til akkurat det man velger at han skal være 1 Lenke til kommentar
bogamaster Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Han ligger inne i databasen. Bare å gjer han aktiv. Ca: 109 pa: -9 1 Lenke til kommentar
K33NY87 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 For noe piss????? Jeg er en stor Fulham fan og vet at Foday Nabay er med i spillet og u-18 troppen til Fulham, gutten er 15 år! Lenke til kommentar
SolitaryMan Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Nå er det fullt mulig at England operer med andre lover og regler innenfor barnevernslover enn det vi gjør her i Norge? Er vel kanskje greit også at vi har det sånn. Da har jeg heller en unnskyldning til å "pynte" litt på Fm14 frem til våren/sommeren:) Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 For noe piss????? Jeg er en stor Fulham fan og vet at Foday Nabay er med i spillet og u-18 troppen til Fulham, gutten er 15 år! Fulhams nettsider skriver at han er 16 år. http://www.fulhamfc.com/player-profiles/foday-nabay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå