Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 18. mai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Søppelbilde.... Godt sett og fanget, og aldeles utmerket utført:-) Teknisk top class! Ikke mer og si om det:-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Som vanlig sjonglerer du med kontraster, - ikke bare de som dreier seg om forholdet mørkt/lyst, men også innen elementene i bildet og de få fargene. Vellykket! Vh. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Trodde først at du hadde kastet uti et av dine objektiver, Roar ! Fin plassering av avfalldunken, bortsett fra litt trangt i toppen. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Dynamisk og gav en skipsbruddfølelse. Synes også det var litt trangt i toppen og ikke helt teknisk toppclass? Men virkningsfylt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Dynamisk og gav en skipsbruddfølelse. Synes også det var litt trangt i toppen og ikke helt teknisk toppclass? Men virkningsfylt. Det var nok en grunn for at det ble slik uten at jeg husker den i dag. Men da jeg så dette etter opplasting så var tanken at kanskje en beskjæring kunne vært en løsning som kunne gitt litt mer spenning med bl.a. gull-linje ut på øvre bildekant? Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Med top class mener jeg skarphet, lys og "fangsten" av vannet som er i bevegelse. Komp kan ofte være en smakssak, men jeg synes det funker godt. Så sånn er det:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Wow, Roar!!! Dette er noe av det flotteste du har presentert etter min smak! Fantastisk fargespill og nydelige kontraster! Uten den trange toppen har du nok fått 10 points - men det har du fått høre nok av, så det trenger jeg ikke gjenta ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg