nutini Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tett på. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tett på i et fokusert øyeblikk.og fokus på rette stedet.. passet finr i svart hvitt dette også! Ble bra dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Et fint portrett, nutini - som kler sort/hvitt. Fint med så lite dybdeskarphet og uttrykket på gutten gir mulighet for flere tolkninger. Utsnittet opplever jeg ikke som maksimalt og synes det halve øret og "kinnskjegget" ikke behøver å være med i bildet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Tett på i et fokusert øyeblikk.og fokus på rette stedet.. passet finr i svart hvitt dette også! Ble bra dette! Hilsen Tove Tusen takk Tove,det var hyggelig Lenke til kommentar
nutini Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Et fint portrett, nutini - som kler sort/hvitt. Fint med så lite dybdeskarphet og uttrykket på gutten gir mulighet for flere tolkninger. Utsnittet opplever jeg ikke som maksimalt og synes det halve øret og "kinnskjegget" ikke behøver å være med i bildet. Tusen takk Birger for fin tilbakemelding. Det er som regel alltid rom for forbedringer så jeg setter stor pris at du tar tak i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg