ilpostino Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Neste uke skal jeg på seminar i Kongsberg i tre dager. Jeg skal bo på Quality Grand Hotel Kongsberg som er høvelig sentralt. Jeg vurderer da å drasse med en del fotoutstyr og ta litt bilder. Noen tips til hva en bør ta bilder av? Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Første jeg tenker på er fossen og grafittisiloen. Ellers er det vel ikke noe særlig å ta bilde av i Kongsberg. Endret 29. oktober 2014 av tech8 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Mye pent langs Lågen, og en del gamle, fine bygninger rundt Myntverket. Fossen er en soleklar kandidat - gjerne på flere tider av døgnet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Ligger jo en legendarisk restaurert bensinstasjon like utenfor sentrum hvor det også står ett par gamle kiosker, sølvgruver, gamlebyen m.m. Endret 30. oktober 2014 av fo2re Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Tenker å ta en tur dit for å fotografere selv i dag. Får prøve å finne et godt standsted og håpe på bra solnedgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå