BluE_fUnc Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg og noen kamerater skal lage Counter-Strike frag movie og jeg skal redigere den blandt annet, jeg vet at det går and og gjøre .dem om til .avi, men har også hørt at det er veldig avasert og tar tid. Så derfor lurte jeg på om Windows Movie maker eller noen andre program hadde en mekkanisme for og gjøre .dem om til feks DiVX format. Vis dette ikke er tilfelle så kan dere kanskje fortelle meg hvordan man gjør det på den "tung vinte måten" ? :-) Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Trukke det funker nei. Du blir nødt til og bruke SK-player! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nja, vel.. den "vanskelige" måten innebærer å spille av demoen i CS, lagre hver frame som .bmp på harddisken, og lage en .avi av alle .bmp'ene. Har null peiling på hvilke programmer man trenger, men "g counter strike frag movie tools" eller noe sånt burde vel resultere i det du trenger. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Greit, jeg tenkte det var et eget program for dette, men men Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ok, når du ser .dem'en tar du "movie navn og fps" <- tror det var slik og setter allt sammen med "videomach" (ihvertfall slik på 1.5) : Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du trenger et program som heter videomach. Bare søk etter det. Også gjør du om demoen til bmp filer (skriv startmovie navnpådemo 30 i consolen mens du spiller av demoen) Så åpner du alle bmp filene med videomach. Så velger du litt innstillinger også konverter du fra masse bmp filer til avi, mpg og noen andre formater. Vis du ikke skjønte dette så må du prøve deg fram. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 det funker men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 det funker men vet ikke hvordan Jeg har nettopp sagt hvordan Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 det er et prog som heter fraps du kan bruke og. den bare kopierer/filmer det du gjør på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå