Abnorm Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det, men jeg føler min konto på en måte blir misbrukt/spamet... Den siste tiden har jeg fått påfallende flere følgere og likes fra fremmede profiler som jeg vil anta egentlig ikke har interesse av min Instagram. Disse profilene består oftest av modeller/damer og alle bildene på profilen er nylig lagt ut, altså en nyopprettet profil. Jeg føler at dette er spam, og budskapet er en slags reklame for disse modellene/damene. Selv om det er ulike profiler, har jeg alikevell en følelse av at alle disse kommer fra samme kilde. Er dette ett kjent "problem" på instagram? Selvfølgelig er det hyggelig med følgere og likes, med det må være reelt, vis ikke har det ingen betydning. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Er det ikke litt trist å måle sitt eget selvverd basert på hvor mange følgere og likes man har på Instagram? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Er mye sånt om dagen, litt usikker hvor vanlig det er, men har selv en del slike modeller og lignende som følgere meg Twitter av en eller annen grunn, de er nok en del av et spam nettverk eller noe sånt, men siden jeg kun er på twitter for å holde meg oppdatert på enkelte ting, og ikke "tweete"(?) så bryr jeg ikke så mye om det. Endret 29. oktober 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Det viser bare at spam og junkmail har funnet veien til Instagram også. Not to worry, det er bare irriterende og det er ikke noe du kan gjøre med det. Jeg trodde lenge at Google kontoen min var trygg, og det var den i et par år. Nå får jeg daglige meldinger fra flotte damer som er i byen og gjerne vil treffe meg, og det til tross for at jeg er blakk og gift. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Da er det nok ekte kjærlighet da vet du Tom! Ettersom de ikke bryr seg om økonomien eller din sivile status. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Da er det nok ekte kjærlighet da vet du Tom! Ettersom de ikke bryr seg om økonomien eller din sivile status. Skål for den! Like er levert. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Er det ikke litt trist å måle sitt eget selvverd basert på hvor mange følgere og likes man har på Instagram? Siden det ikke var posten noen innlegg før denne, regner jeg med spørsmålet var adressert til meg? Forstår ikke helt sammenhengen, så det hadde derfor vært fint om spørsmålet ble omformulert slik at konteksten kommer tydligere frem i henhold til innledene spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå