luistheghost Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Skogsbryn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Rent og vakkert landskapsbilde! Vh Gro Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Endelig kom da de virkelige høstfargene. Fint komponert bilde som faktisk består av tre markerte deler. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Flotte høstfarger, Olav - men utsnittet virker litt tilfeldig da den lille "øya" til høyre går inn i bildekanten. Oppdelingen av den loddrette bildeflata der alle 3 feltene har fått like stor oppmerksomhet, fungerer veldig fint. Det vil nesten alltid være et stort løft om en slik forgrunn blir krydret med noe ekstra Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Takk for hyggelige ord og råd! @ Birger: Her er jeg låst. Jeg står i grensen mellom to jorder, og liker ikke å tråkke i nyspiret åker. Det overlater jeg til rådyrene. Hadde jeg hatt en zoom kunne jeg ha tatt et trangere utsnitt, men hadde da mistet kurvaturen i bakken. Derimot har jeg en versjon hvor jeg står i enden på dotten til høyre, men ble da plaget av motlys og for snevert utsnitt med denne 25 (50) mm`ern. (Det er alltid lett å finne unnskyldninger når ingen kan kontrollere hva som befinner seg utenfor bildesidene ) Vh. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Takk for hyggelige ord og råd! @ Birger: Her er jeg låst. Jeg står i grensen mellom to jorder, og liker ikke å tråkke i nyspiret åker. Det overlater jeg til rådyrene. Hadde jeg hatt en zoom kunne jeg ha tatt et trangere utsnitt, men hadde da mistet kurvaturen i bakken. Derimot har jeg en versjon hvor jeg står i enden på dotten til høyre, men ble da plaget av motlys og for snevert utsnitt med denne 25 (50) mm`ern. (Det er alltid lett å finne unnskyldninger når ingen kan kontrollere hva som befinner seg utenfor bildesidene ) Vh. Jeg har ingen problemer med dine beveggrunner, Olav ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg