Gå til innhold

Skogsbryn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte høstfarger, Olav - men utsnittet virker litt tilfeldig da den lille "øya" til høyre går inn i bildekanten.

Oppdelingen av den loddrette bildeflata der alle 3 feltene har fått like stor oppmerksomhet, fungerer veldig fint.

Det vil nesten alltid være et stort løft om en slik forgrunn blir krydret med noe ekstra :)

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige ord og råd!

@ Birger: Her er jeg låst. Jeg står i grensen mellom to jorder, og liker ikke å tråkke i nyspiret åker. Det overlater jeg til rådyrene. Hadde jeg hatt en zoom kunne jeg ha tatt et trangere utsnitt, men hadde da mistet kurvaturen i bakken. Derimot har jeg en versjon hvor jeg står i enden på dotten til høyre, men ble da plaget av motlys og for snevert utsnitt med denne 25 (50) mm`ern. (Det er alltid lett å finne unnskyldninger når ingen kan kontrollere hva som befinner seg utenfor bildesidene ;) )

Vh.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige ord og råd!

@ Birger: Her er jeg låst. Jeg står i grensen mellom to jorder, og liker ikke å tråkke i nyspiret åker. Det overlater jeg til rådyrene. Hadde jeg hatt en zoom kunne jeg ha tatt et trangere utsnitt, men hadde da mistet kurvaturen i bakken. Derimot har jeg en versjon hvor jeg står i enden på dotten til høyre, men ble da plaget av motlys og for snevert utsnitt med denne 25 (50) mm`ern. (Det er alltid lett å finne unnskyldninger når ingen kan kontrollere hva som befinner seg utenfor bildesidene ;) )

Vh.

Jeg har ingen problemer med dine beveggrunner, Olav :) !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...