Bekir Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tourist Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kan bomme, men tipper den mer eller mindre verdenskjente Blå Moske nederst på Sultan Ahmet i Istanbul. Man stusser kanskje på navnet når man ser den utenfra, men inne er den blå. Første gang jeg så den og gikk inn var i november 1972. Da var inngangen fra høyre side slik vi ser moskeen nå. #0 år senere måtte vi gå inn fra baksiden - fortsatt sett som bildet. Normalt liker jeg å rette opp bilder. men her synes jeg det funker godt at minaretene heller litt innover og liksom rammer inn moskeen. At også lampa heller må man jo da bare ta med på kjøpet. Ser ut som skarpheten sitter godt så jeg ville halvert himmelen og blåst opp igjen for å få fram bedre detaljer. Uansett godt dokumentert av et av Istanbuls mange landemerker. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Her ser vi eksempel på hvor fint det fungerer med noe i forgrunn av bildet for jeg opplever moskeen som hovedmotiv selv om tittel på bildet sier noe annet. Litt mye himmel og styrtende linjer som kan fikses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg