johan kristian Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Stolt Kjøttmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tæljoksen i egen stramme person i noe sterkt lys hvilket man ser spesielt i den hvite kjakan, men også på resten av kroppen så litt mer kontrast tror jeg kunne gjort susen. Men supert lys i øyet som er så blankt så man skulle nesten tro'n kommer rett fra pøbben. Skarpheten sitter fint og henter godt med farger og detaljer på tross av mine små pirkerier. Jeg ville ikke bli forundret om du har gått litt på tvers av gamle regler og gjort baret i forgrunnen uskarpt under redigeringa og latt stjerten bli med i samme slengen? Roar Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Takk igjen. Stadig noe å plukke opp her :-) Når det gjelder det siste, så er baret litt nærmere meg, derfor ikke i fokus. Sitter med en Lightroom, og gjør ikke all verden med bildene....ennå :-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg lånte bilde ditt og brukte Lightroom der jeg endret eksponeringen med -0.60 og svart med -51. Dette gir bildet mere kontrast og bedre farger Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Prøvde det samme Birger, det funker. Takk :-) Øvelse gjør kanskje mester :-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Prøvde det samme Birger, det funker. Takk :-) Øvelse gjør kanskje mester :-) Flott, Johan - og du kan jo også laste opp en andre versjon av bildet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg