Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

The one that got away… :-/

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her inne som har en slik person? Den personen du aldri fikk, eller av en eller annen grunn det ikke kunne bli dere to uten at du ble avvist?

Hva skjedde? Har dere fremdeles kontakt den dag i dag? Hvis nei, hvorfor ikke…?

Den personen du helt aldri klarte å glemme… en som plutselig dukker opp i tankene dine av og til. En du lurer på hvordan har det i dag…

Jeg har to stykker.

Han her ble jeg kjent med for omkring 6 år siden. En merkelig fyr, men sjarmerende på sin måte. En kortvarig sommerflørt… Var idyllisk fint og god stemning på hytta hans. Savner det litt. Leker med tanken om å kontakte han igjen, men er litt usikker. Tror jeg skal vente til våren eller sommeren...

Han andre ble jeg kjent med for ett år siden. Gjorde ikke helt det store ut av seg, men likevel klarer jeg ikke helt få han ut av tankene. Vi har kranglet litt, men han ville se meg igjen i fremtiden, ha ha.

Har ellers ingen kontakt med disse to i dag.

I tillegg har jeg en eks-kjæreste som jeg var sammen med i 3 år. En fantastisk type som gjorde alt for meg, men jeg kan ikke helt plassere han i kategorien "The one that got away" hvorfor, vet jeg ikke, fordi han er en sinnsykt bra person.

Hva med dere? :)

Anonymous poster hash: 35bb1...ae2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det komiske er at disse to fyrene har hytte samme sted hvor jeg bor. Derfor leker jeg med tanken på å ta opp kontakten igjen når sommeren nærmer seg.

Så sykt klisje dette her, men alt kan skje i kjærlighetens hånd. Jeg har troen på kjærlighet, og hvis en person er verdt det, mener jeg at man ikke skal gi opp altfor lett som jeg mener altfor mange gjør i dag!

Hører om noen som blir sammen med ungdomsforelskelsen sin, og det er fine historier… :)

Lenke til kommentar

Et par ganger har jeg selvsagt blitt avvist eller latt være å følge opp saken med noen som betydde mye for meg den gangen. Jeg har ikke kontakt med noen av dem i dag, sett bort fra et par sporadiske sammentreff de siste årene. Det ble slik naturlig ved at jeg flyttet lengre og lengre hjemmefra. Nå bor jeg langt sør i Tyskland og forventer ikke akkurat å møte gamle kjente tilfeldig.

Jeg tenker ikke på dem noe oftere enn jeg tenker på alle mennesker jeg har kjent en eller annen gang tidligere. Og jeg verken vet eller bryr meg om hvor de er eller hva de gjør for tida. Oppmerksomheten min er på de tingene som skjer nå og framover i livet mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, vi har vel alle en who got away.

Og kjærligheten kommer og går. Noen ganger kan man møte på en gammel kjærlighet igjen senere i livet også og andre ganger ikke. Det er mye en kan ta for gitt i prioriteringene sine og det viktigste er at en er mest fornøyd med seg selv.

Ting skjer for en grunn og vi får det som regel akkurat slik vi ønsker det.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Det har vell tidligere blitt diskutert i andre fora hvorvidt 'The one that got away' er mer en refleksjon av egen fantasi om hvordan det hadde blitt og ikke nødvendigvis hvordan det hadde komt til å bli.

Ja, det tror jeg på. Derfor er ikke eksen min "The one that got away" nettopp fordi jeg var sammen med han, og vet hvordan ting var… men likevel sårt når ønsket er så stort om å bli sammen med noen av de andre, haha. :p Det hele er litt tragisk

Lenke til kommentar

Mhm… det er fine minner, da. Hva gjør dere hvis hun tar kontakt igjen flere år senere? Blir dere smigret, eller ignorerer dere bare meldingen? :)

Det kommer an på hvorfor vedkommende tar kontakt, situasjonen og mye annet, så hvordan jeg forholder meg til det, må jeg ta stilling til når det eventuelt skjer. Det går i hvert fall ikke å fortsette der man slapp. Men jeg tror ikke at jeg ville ignorert ei melding fullstendig.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet tilbake til the one that got away. Hadde aldri trodd det selv, da det endte rimelig stygt.

Fortell, fortell, fortell? Hvorfor forsvant han, og hvordan ble dere sammen igjen? TS

Det er jeg faktisk ikke sikker på. Verken hvorfor han ble borte eller hva som gjorde at vi fant tilbake. Vi var først venner, flørtet I flere mnd, ble uvenner så vi nesten hatet trynet på hverandre, så ble vi venner, før vi plutselig fant sammen igjen. Vi har riktignok sett hverandre ca hver dag I mellomtiden, men ikke hatt så mye kontakt utenom det nødvendige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...