Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Frakte moped fra Oslo til Ålesund

Anbefalte innlegg

Hei!

Har funnet en moped som ligger ca 50 minutt fra Oslo som jeg er veldig interessert i. Problemet er at den må fraktes til Ålesund (eller Ulsteinvik om mulig). Vil helst ikke bruke for mye på dette og tenkte meg en grense på rundt 2000kr. Har ingen anelse om hvilken måte dette kan gjørest på, men antar at det må skje gjennom et frakteselskap eller en privatperson.

Håper noen med erfaring kan fortelle meg hva som er rimeligst og enklest!

Litt off-topic: Er det mulig å få plass til en derbi drd xtreme og 4 bmw reservehjul i en bmw x3 med baksetene trukket ned? Det hadde vært fint, for da hadde jeg sluppet å betale for frakt :tease:

Takk på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å svare på det siste spørsmålet ditt så har jeg absolutt mine tvil på at du klarer å presse det inn i en X3, er jo ikke de største bilene, om du dog så skal prøve dette bør du tømme sykkelen for vertfall 2 takts oljen og bensinen slik det ikke blir et griseri uten like, kjølevann med kan være en fordel å tømme ut, men det er ikke like kritisk om dette starter å lekke på turen hjem.

Om dette ikke går er nok det billigeste og beste sådan å leie en henger du kan mopeden i om dere har hengerfeste på den aktuelle bilen. Jeg fikk selv fraktet en MC fra Ålesund til Fosnavåg med pilskog transport og bare dette kostet meg drøye 1000 kroner, så at et fraktselskap skal flytte den fra oslo til deg tror jeg igrunn bare er å glemme innen dine budsjetts rammer.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...