LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Eller det er faktisk litt feil...for det er allerede ute i Australia og New Zealand. Spillet vil komme ut til flere markeder etterhvert. Dette er da altså en remastered edition som kommer til iOS kilde Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Høh rart, trodde dette var en lisens funcom hadde gitt fra seg til Red Thread Games og en port til IOS og Android var jo et av strekk målene til Dreamfall Chapters Kickstarteren. Også rart at funcom velger å starte i Australia og New Zealand fremfor hjemme markedet sitt, men slik er det vel bare. Den lengste reisen må dog siest å være blant mine favoritt spill og et av mine beste minner fra barndommen, spilte nylig gjennom dette på CDON sin PC version for å varme opp til Dreamfall Chapters, selvfølgelig med Norsk tale, slik dette spillet bør spillest Jeg hadde absolutt satt pris på en version med høyere oppløste teksturer og generelt sett oppløsnings alternativer til PC da det er noe vrient å lese tekst og slik på en 1440P skjerm når høyeste oppløsning spillet støtter er 640x480 , men jeg kan dog desverre ikke se meg selv spille gjennom dette spillet på hverken en iPad eller iPhone (selv om jeg har begge deler) jeg klarer rett og slett ikke å bli engasjert i såpass dype spill på et håndholdt spillmedium, kan være det bare er jeg som er rar, men slik har jeg allitd vært, med et eneste unntak som er Pokemon spillene jeg spilte i X antall timer på gameboy når jeg var mindre. Endret 29. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå