sholte Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg fikk ødelagt min HD PVR 5720-SX i tordenværet i sommer. Ny er allerede på plass, men jeg skulle gjerne hatt tilgang på opptakene som er gjort på den gamle HDD. Denne har jeg nå satt i en docking stasjon tilkoplet PC, men ingen filer er tilgjengelige. Jeg får kun beskjed om at harddisken må formateres før den kan brukes. Jeg vet jeg disken var omtrent full før dekoderen tok kvelden. Hvilken type formatering bruker CD, er den leselig i det hele tatt med annet utstyr enn CD sitt eget? Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det tror jeg du kan glemme. Filene ligger kryptert på harddisken, så du får ikke tak i de via PC. 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Er som covah skriver. Filene er kryptert, og det mot akkurat den HD-PVR disken stod i. Så du ville ikke fått tilgang til opptakene selv om du satt disken i den nye HD-PVR. For moro skyld, kunne du prøvd en live-linux distro for å se om filene er tilgjengelig, men de skal ikke være det. Lenke til kommentar
sholte Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg var redd for det ja. OK, da er det bare å re formatere HDD og bruke den som backup disk istedet. Takk for svar! :-) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg var redd for det ja. OK, da er det bare å re formatere HDD og bruke den som backup disk istedet. Takk for svar! :-) Du får nok ikke formatert disken heller, den er sperret. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er du sikker på at den er sperret? Er ikke det bare noe du tror basert på at du ikke fikk det til? Det skal være ganske enkelt å gjenbruke en slik disk. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Mulig du må kjøre en "clean"-operasjon på disken via diskpart i Windows før du formatert den. Endret 30. desember 2014 av c.m. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Har noen lykkes å gjenbruke HDD fra CD dekoder? Altså at den kan reformatteres. Jeg er fristet til å prøve å sette i en større HDD.. Endret 8. april 2015 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå