crapgame Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg har sett at man kan kjøpe windows xp pro til 3799kr, men at man også kan kjøpe en student utgave er denne dårligere eller noe siden den bare koster 699kr eller er det bare at den er beregnet for studenter med tynn lommebok? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Studentversjonen er en fullverdig WinXP utgave. Du trenger studentbevis for å kjøpe den. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bruke den samme selv, fungerer helt utmerket. ps vet at MANGE nettbutikker er meget slappe til å sjekke studentbevis også Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Som crapgame sier, studentbevis-sjekken er ganske dårlig hos mange webshoper. Personlig kjøpte jeg WindowsXP Pro Student hos Komplett, fikk aldri noe spm om studentbevis eller no. Er et år siden jeg kjøpte, så vet ikke hvordan det ligger an i dag. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er tross alt du som bryter lisensen om du ikke er student, ikke webshoppene. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det er nå fint at det finnes en studentversjon, for det er tross alt en viktig brukergruppe... de burde vel bli flinkere til å sjekke opp om studentbevis noen steder ja, men uansett...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå