botus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hei, kjøpte Mac pro Retina med 125gb hdd for en stund siden. Da jeg har begynt å ta mye bilder og videoer lurer jeg på om det er noen måte å lagre bilder og videoer direkte i icloud? Eller at alt som er i iphoto ligger på icloud på en måte? Trenger å frigjøre litt plass og trenger gode tips:) har heller ikke kjørt hvordan jeg kan legge bilder på en ekstern hdd enda heller :/ Takker for alle svar på dette! Er blitt ett problem for meg og angrer nesten på at jeg ikke kjøpte noe med større hdd :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 har prøvd å finne ut av dette selv, eneste jeg har kommet fram til nå er å legge de manuellt i iCloud drive. men da får man ikke tilgang via iphone. man har også en slags funksjon i ios8.1 hvor bildene blir lagret høyoppløst i icloud og lavoppløst i telefonen. men har ikke blitt helt klok på dette Lenke til kommentar
botus Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Ja var den beta versjonen jeg heller ikke helt skjønner men liker ideen men er det mulig å legge alle bilder og video opptak på en ekstern hdd? Litt ny på Mac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 ja er ikke noe problem det, har macen din thunderbolt så er det enda bedre Lenke til kommentar
botus Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Klart den har ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå