Cthulhu Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Slipper ny aktivitetsmonitor i november.Fitbit blir smartere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Synes Charge HR virket mest interessant selv. Funksjonene på Surge har man jo ganske sikkert på mobilen ellers. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg liker ikke så godt slike armbånd. Går det ikke an å få noe annet, festet på en annen kroppsdel enn omkring håndleddet? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg liker ikke så godt slike armbånd. Går det ikke an å få noe annet, festet på en annen kroppsdel enn omkring håndleddet? Tja. Det finnes et femte alternativ hos menn. Da er det jo kjekt med pulsmåler... 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Tenkte selvfølgelig det samme i det jeg postet. Men, det finnes vel andre egnede soner på kroppen hvor det lar seg gjøre å måle puls og bevegelse. Polar f.eks. sier de er avhengige av armbevegelser for å kunne utføre deler av aktivitetsmålingene på sitt utstyr. Det må vel gå an å få til gode nok målinger andre steder fra, enn kun rundt armen. Sengehygge-prestasjonsmåler er tilleggsutstyr må vite Endret 28. oktober 2014 av G Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg liker ikke så godt slike armbånd. Går det ikke an å få noe annet, festet på en annen kroppsdel enn omkring håndleddet? Jo. Feks Fitbit One. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kva glass kommer surge med? Lenke til kommentar
G Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg liker ikke så godt slike armbånd. Går det ikke an å få noe annet, festet på en annen kroppsdel enn omkring håndleddet? Jo. Feks Fitbit One. Nå ja. Ser jo ut til at du delvis har rett. Men ikke på nattestid: Use the sleep wrist band at night. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå