Gå til innhold

Hvilken BT Klient bruker du?

jokki

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke klienter dere bruker til BitTorrent og hvorfor.

Ikke bland inn ulovligheter nå.

jeg bruker Shareaza

se her Shareaza1.JPG

hvorfor jeg bruker den:

*Utrolig pent GUI som er skinbart.

*Jeg har støtte for G1/G2 og edonkey2000 nettverkene.

*Jeg kan previewe filer.

*Tracker-less server som vil si at jeg kan laste ned filer med en tracker som er nede.

*Utrolig enkelt å seede filer.

*Utrolig avanserte innstillinger kan bli gjort.

*Fjernkontroll!

*Utrolig bra media spiller

*Veldig bra Library til filene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker shadow's experimental bittorent klient. Liten og enkel, lett å justere upload speed (da går jo også seff download speeden ned, det er det geniale med bittorent, umulig å jukse) Shadow's er raskere enn den originale bittorent klienten, slipper at den står en evighet med allocating når man starter en download og så er den mye kajppere når man skal resume.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvilken klient bør eg laste? Er så mange syns eg. :/

jeg anbefaler shareaza, les P2P guiden og prøv et par klienter. Jeg har prøvd mange og endte opp med Shareaza. Utrolig god støtte fra et forum, Previewing av filer, utrolig avansert og samtidig et bra GUI og lite ressurskrevende.

Lenke til kommentar
lite ressurskrevende.

HAH! HAHAHA! Hvorfor har det seg sånn at hver gang jeg starter opp nyeste versjon, så ligger cpu-bruken mellom 99 og 100%, da?

Det vet da ikke jeg?

jeg har et ressursbruk på 25% cpu og ca 25 mb minnebruk og da laster jeg ned så routeren griner :mrgreen:!Jeg sitter på en amd athlon 2200+ og 768mb pc3200 ram

Lenke til kommentar
jeg har et ressursbruk på 25% cpu  og ca 25 mb minnebruk og da laster jeg ned så routeren griner :mrgreen:!Jeg sitter på en amd athlon 2200+ og 768mb pc3200 ram

Du kaller 25% cpu lite resurser?

jeg kaller det i hvertfall ikke for supersuper mye!

har 20 downloads på.

Husk at shareaza er en hybrid og blir brukt til gnutella1/2 og edonkey2000 i tilleg

du ser hastighetsmåleren øverst?

kansje den bruker litt cpu kraft ;)

Tenker du sånn så vil jeg ikke si den bruker så altfor mye cpu kraft :shrug:

BT++ for eksempel bruker en rund 17% cpu kraft og minne bruken er høyere når den laster ned i 1/3 av hastigheten i shareaza.

Lenke til kommentar
Shadows BT som jeg bruker har cpu load på 3-4% maks med 100kb/s inn og 40 ut. Så vidt jeg kunne se hadde ikke du noen rask hastighet inn eller ut... Mulig jeg er blind

Det er nok ikke du som er blind!Jeg sjekk shareaza for 2 min siden da hadde jeg en nedlasting på omlag det du nevnte og jeg brukte rundt en 17% cpu kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...