Gå til innhold

DIY Halloween kostyme

g@bb@

Anbefalte innlegg

Ja - trøbbel i gjære her... Ble invitert på halloween fest men mangler kostyme.

Tenkte å lage noe selv. Er ikke spesielt sjenert å kam gå med det meste eller minste. Foreløpig plan er hvit tskjorte med skriften "error 404-costume not found".

Har frem til fredag å ikke all verdens med penger. Noen som har en briljant ide?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ved flere anledninger hatt stor suksess med å slenge på meg skinnjakke og en bandana for slike Halloween-fester, ikke skremmende for andre enn fintfølende motesnobber, men det gjør at du kan passe inn på 50-, 60-, 70-, og 80-tallsfester, eller du kan komme som roadie (supplementer med band-merch).

Alternativ kan du gå på ei bruktsjappe / i din bestemors klesskap og finne en gammel kjole fra 60-tallet og slenge på deg. Det skremmer vettet av mange, av en eller annen tåpelig grunn.

Lenke til kommentar

Alternativt kan du ta den helt ut og kle deg ut som neger. :D

Denne tror jeg ikke går heeelt hjem hos de andre...

Jeg selv har en labfrakk i skapet etter skolen, vurderer en psyko maske, og no teaterblod :p

Hmm ... kanskje.. men mangler maske da..

Muligens jeg kan skifte klær med en jente der så kan vi gå som hverandre...

Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke det, Bytex. Jeg har funnet flere slitne toradere i hjemmene til folk på Vestlandet og Østlandet enn jeg har i Trøndelag. Gamle filler må være det enkleste å oppdrive. Det er alltids en eldre bekjent som har ei kiste på loftet eller i garasjen med møllspiste klær fra gamle dager.

De hyppigste forekomstene av skinnvester jeg har vært borti, har vært i Nordland og Troms, og løsbart har jo en hver fjortisjente i disse dager. Det være seg en som ser naturlig ut, en som er et smykke, eller tatovert på fingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...