cmx2k Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Skal nå legge bort min faktisk fullt fungerende HTC One X jeg kjøpte julen 2012 tror jeg det var. Hva er det som er 'hot' og bra, men ikke aller dyrest på markedet nå for tiden? Vil ha en telefon som er minst like bra som min nåværende HTC... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fra en fan til en annen: HTC One M8. Nuff said. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Madammen er veldig fornøyd med M8, kan også anbefale den Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 M8 er ett bra valg. Vil du ha en kjempe så er det Note4 som gjelder. Iphone har to hotte 6ere på markedet og vil du ha budsjettmobil så ville jeg kjøpt Nexus5. Har du noen mnd å vente så ville jeg tenkt på Nexus6. Jeg synes hvertfall den er griselekker ;-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 M8 er nok en bra telefon. Hører mye godt om LG G3 også. Ellers har jo Nokia en flott telefon ute i Lumia 930. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 OnePlus One er jo bra for pengene, ettersom jeg har lest. Samme er vel Ascend Mate 7? Ellers sliter du neppe med noen av de standardtelefonene på "nylinja"; galaxy alpha, m8, z3, z3 compact, g3, note 4, iphone 6, iphone 6+, lumia 930... Kommer litt mer an på hva du selv ser etter i en telefon. 2 Lenke til kommentar
edonis Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hvis du ikke ønsker større skjerm og oppløsning enn det du har nå, men vektlegger batteritid og hendig størrelse kan jeg anbefale Z3 compact. Bra specs (samme som Z3 med unntak ram og skjermen), og vanntett, samtidig som batteriet holder i 2-3 dager ved normal bruk. Ellers får du mye for pengene med Z2 og Z1 compact nå, til tross for at de kun er et halvår gamle. 1 Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg ville gått for Note , Sony Z3 eller Iphone 6. En av de kan jeg anbefale ettersom jeg selger de til daglig. Og derfor vet litt mer rundt dem. Note 4 : Høy oppløsning, 3220 MaH batteri, og oppdatert S-Pen som fungerer "delevis" bedre en forgjenger. Sony z3: Har 4k Video/Bilde modus, samt en1920x1080 oppløsning. Med en veldig godt batteritid. Iphone 6 (+) : Får du en tynn og fin telefon, men Ganske så greit batteri (2 Dager ut ifra eget bruk ) Samt en Retina skjerm som er utrolig fin og se på. De alle sammen ligger mellom 5200 og 6200. På de fleste steder. Og du kan ikke gå feil med en av dem. Endret 29. oktober 2014 av Fjåtten Marcus Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) "delevis"? Note 4 sin spen funker da absolutt bedre enn sin forgjenger. Ellers blir sammenligningene dine litt merkelige, da mye av dette er ting som ikke er spesifikt for modellene, men deles av en eller begge de andre. 4k video feks er ikke unikt for z3 her. Samme med oppløsningen. Eller at de er tynne og fine, eller har greit batteri, eller fine skjermer. Blir litt som å si at z3 har android, og note 4 har google now, og iphone har sms. Endret 29. oktober 2014 av Slai 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå