Gå til innhold

HTC One X skal byttes ut, hva er 'hot' nå for tiden?


cmx2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OnePlus One er jo bra for pengene, ettersom jeg har lest. Samme er vel Ascend Mate 7?

 

Ellers sliter du neppe med noen av de standardtelefonene på "nylinja"; galaxy alpha, m8, z3, z3 compact, g3, note 4, iphone 6, iphone 6+, lumia 930... Kommer litt mer an på hva du selv ser etter i en telefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker større skjerm og oppløsning enn det du har nå, men vektlegger batteritid og hendig størrelse kan jeg anbefale Z3 compact. Bra specs (samme som Z3 med unntak ram og skjermen), og vanntett, samtidig som batteriet holder i 2-3 dager ved normal bruk. Ellers får du mye for pengene med Z2 og Z1 compact nå, til tross for at de kun er et halvår gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for Note , Sony Z3 eller Iphone 6.

 

En av de kan jeg anbefale ettersom jeg selger de til daglig. Og derfor vet litt mer rundt dem.

 

 

Note 4 : Høy oppløsning, 3220 MaH batteri, og oppdatert S-Pen som fungerer "delevis" bedre en forgjenger.

Sony z3: Har 4k Video/Bilde modus, samt en1920x1080 oppløsning. Med en veldig godt batteritid.

Iphone 6 (+) : Får du en tynn og fin telefon, men Ganske så greit batteri (2 Dager ut ifra eget bruk ) Samt en Retina skjerm som er utrolig fin og se på.

 

De alle sammen ligger mellom 5200 og 6200. På de fleste steder. Og du kan ikke gå feil med en av dem.

Endret av Fjåtten Marcus
Lenke til kommentar

"delevis"? Note 4 sin spen funker da absolutt bedre enn sin forgjenger.

 

Ellers blir sammenligningene dine litt merkelige, da mye av dette er ting som ikke er spesifikt for modellene, men deles av en eller begge de andre. 4k video feks er ikke unikt for z3 her. Samme med oppløsningen. Eller at de er tynne og fine, eller har greit batteri, eller fine skjermer.

 

Blir litt som å si at z3 har android, og note 4 har google now, og iphone har sms.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...