Øystein.F. Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Rockstar byr på eksklusivt innhald til dei som tek turen vidare til PlayStation 4 og Xbox One.Dette får du om du oppgraderer Grand Theft Auto V Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har GTA5 allerede til Xbox 360. Skal ha det både til Xbox One og til PC. Håper bare at online profilen som jeg har spilt opp på 360 som jeg kan overføre til Xbox One også vil kunne brukes igjen på PC. Slik at jeg da kan spille med en gruppe kompiser på Xbox One så en annen gruppe kompiser på PC og fortsette samme konto. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Dessverre så kan du bare overføre en gang. Can you only make the GTA Online character progress transfer once?If I transfer my GTA Online character to the new systems, will I still be able to play with him/her on my PS3 or Xbox 360?Yes, you will only be able to transfer your character once. After transferring your character to PS4, Xbox One or PC, you can continue playing with him/her on your PS3 or Xbox 360 but the progress you make while playing is not shared to the character you transferred to your new version. Kilde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52337/details-on-exclusive-content-for-returning-gtav-players-on Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Blir for dyrt å kjøpe seg gta v og en xbox one, venter heller et år eller 2 til xbox har falt litt i pris :-) Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Noe håp om å overføre savegame fra singleplayer? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Både singleplayer og multiplayer blir overført, slik jeg forstod det. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nei, bare multiplayer. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Hvis jeg får meg gtav på ps4, Kan jeg spille online med broren min som har gtav på ps3 da? Endret 28. oktober 2014 av turbo60 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvis jeg får meg gtav på ps4, Kan jeg spille online med broren min som har gtav på ps3 da? Tviler på det, ettersom dette er to forskjellige versjoner der den nye har mye mer content. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Moderatormelding Innlegg som kommenterer bruken av nynorsk er slettet. Dette skal ikke diskuteres i tråder Dette innlegget skal ikke kommenteres 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Litt kjedelig for oss PC gamere at vi må vente såpass lenge på spillet. Forhåpentligvis bruker de tiden for å få spillet optimalisert til PC å ikke bare en råtten konsoll port som GTA IV var. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Billigst hos Siba? Kommer det til å endre seg, bli priskrig av? https://prisguiden.no/produkt/grand-theft-auto-v-211441 http://www.siba.no/product/17554930/gta-v- Hvorfor har dere i Gamer.no lagt til en prisoversikt for Xbox, når det er PS4 dere skriver om i selve artikkelen? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Synst det er utrolig kjipt gjort av rockstar og holde tilbake PC versionen, nærmest patetisk. Det gir meg igrunn litt lyst til å boikotte hele selskapet, uten at dette nok vil gjøre noe som helst for dem siden de kommer til å selle millioner av kopier på samtlige plattofrmer. Men nå har vel Rockstar aldri vært noe særlig glad i oss PC spillere uansett, men at de holder tilbake denne PC releasen skal ikke legges sjul på at de gjør for å selle mest mulig kopier og er en svært forbrukerfientlig policy. Endret 29. oktober 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Evil-Duck Mulig jeg lever i god tro, men så dårlig porta som spillene har vært tidligere, håper jeg de bare gjør det skikkelig til PC. og at det er derfor det tar tid. Men det ligger nok noe i det at de vil selge mest mulig til denne gen av konsoller 1 Lenke til kommentar
member_330310 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Til dere som lurer på om det er mulig med overføring fra gammel consoll. De har sagt at det er mulig å overføre fra xbox og ps3 til hva som helst. Altså du kan overføre fra xbox 360 til ps4 hvis du vil. Men dette kan du gjøre kun en gang. Ganske gode nyheter ja. Lenke til kommentar
member_330310 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 @boss-Znakemaser Ja det er mulig Lenke til kommentar
member_330310 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Noe håp om å overføre savegame fra singleplayer? Det er nok kun multiplayer du kan overføre Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ville hatt flere heist. Eller flere måter å gjøre dem på. Mulig dette likevel blir et kjøp, flere av heist'ene jeg bare tok en gang. Ved forhåndsbestilling på PSN får man også 500000 credit på både single og multiplayer. Ikke at det var noe problem å få tak i penger på singleplayer, spesielt ikke hvis man handlet med aksjer under assassin-oppdragene. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ellers må man bære smør seg med tålmodighet... Lenke til kommentar
G Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fy flate, så mange bokser av tålmodighets-"krem" det har gått med til nå.. Forbruket øker nok eksponensiellt, jo nærmere man kommer lanseringsdato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå