VeXx Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Wow !! Nå som jeg skal kjøpe XT er prisen HELT perfekt !! http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=2...9&g1=349&g2=698 3775kr for Connect 3D Radeon 9800XT 256mb ram og 4100 for ASUS Radeon 9800XT 256mb ram !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er jo utrolig billig, jeg kjøpte to 160gb der for 900kr stykket når det var sånn "tilbud" og de fikk jeg Andre enn meg som skal ha rått skjermkort ?? Oslo72 EDIT: Dessuten har Komplett, PSData og veldig mange andre akkurat samme valget. Greit å bli sur og bitter - men ikke skyld på MPX bare pga at du føler deg "dum"... Må du ****** meg lese.. Jeg fikk jo 160gb 700kr billigere enn det var på andre webshopper, så det burde ringe noen bjeller hos deg når jeg starter en tråd postivit og avslutter negativt. Skjønner ikke at alle skal være så smarte nowadays, hvilken andre webshopper har vanligvis på moms på ALT utenom skjermkort avdelinga ????? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skjønner ikke at alle skal være så smarte nowadays, hvilken andre webshopper har vanligvis på moms på ALT utenom skjermkort avdelinga ????? Er moms på "skjermkort avdelingen" her hos meg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 :gretten: :gretten: :gretten: :gretten: :gretten: :gretten: :gretten: Det er lov å bruke øynene, vet du. Blir du sur hvis jeg sier at jeg betaler 3200 for mitt? Inkl. mva? Blir selvsagt ikke sur, du får det gjennom jobb eller noe ? Og NEI det burde ikke være lov å jukse på den måten, jeg synes det er utrolig unødvending å prøve å få kunder slikt. De gir seg selv enda dårligere rykte.... Og jeg som støtta MPX før.... Det er ikke lureri, det er ikke juks, det er faktisk ikke ulovlig i det hele tatt! Prisene er oppgitt BÅDE med og uten moms... At kundene ikke bruker øynene er ikke noe de skal henge seg for ... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehe, den prisen var vel uten mva.? Isåfall er det du som har lurt deg selv Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jaja... ække greit... lett å skylde på andre når man innser at man har bajset på leggen... :-) det var da ikke måte på så hissig man var på en ellers rolig torsdag? Kan selv ikke huske å ha sett 160gigere hos MPX til kr 900,- INKL. mva jeg - men så var det jo heller ikke det du startet tråden med heller... God bedring :o) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Seriøst folkens, har modellert en fugl hele dagen og har ikke spist mat Sorry hvis jeg "hisser" meg opp, men jeg mente bare : Fikk jo 2x160gb for under 2000kr MED moms, så hvorfor ikke det i går ? Angående 9800XT så DØNN seriøst, i går var det uten moms KUN på den siden, var moms på ALLE de andre, browsa etter noe xbox greier og mobiltelefon og der var prisene vanlige. Sjekka skjermkort for gøy og WHOOW lissom, der står jeg og glor på et 9800XT til 3800kr, blir jo litt glad ?? Sorry uansett.. Håper de kortene kommer nedi en slik pris, skal da ikke være noen problem.. Og Oslo72 : Kan selv ikke huske å ha sett 160gigere hos MPX til kr 900,- INKL. mva jeg - men så var det jo heller ikke det du startet tråden med heller... Det var det, hvis du roter litt på forumet så finner du nok tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå