AssKicR Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vet noen om eg program som jeg kan bruke for å sette opp hastigheten på et par sanger med 50% og så lagre dem.. Trenger dette for å få et par av sangene mine til å bli bedre... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Brukte SoundForge selv før... veldig bra redigerings program. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvis du har Nero så bruk nero wave editor! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Cool Edit kan i aller høyeste grad anbefales Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Fant ud ein måde å gjøre det med Winamp/audiograbber Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mhm, bra ... Men står fortsatt på mitt... SoundForge er konge hehe Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fant ud ein måde å gjøre det med Winamp/audiograbber åssen da? dette vil jeg teste ut! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Du trenger Winamp og Audigrabber Last ner denne til winamp og LAMEplugin til audiograbber ------------------------------------- Gå inn i winamp Legg bare de sangene du skal lage ny hastighet på i playlisten. Sett Opp Hastigheten ved hjelp av pluginen. Sett Output til "Diskwriter Plugin" (Lager en .wav med valgt hastighet) Gå så inn i audograbber. Trykk på MP3 merket Trykk. "Make An Mp3 Now" Velg .wav filen din.. Fin Mp3en og kos deg (vanligvis i audiograbber mappa) Lenke til kommentar
merkur Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det går til og sette opp hastigheten med mediaplayer 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå