bigggan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Når PC starter så funker det noen ganger, men ofte så starter ikke alle programene og PC "hakker" og fryser ofte, også når programmene ikke starter så vil heller ikke Windows validere seg og sier at du har ikke ekte windows version, men etter en omstart så er nesten normalt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vil gjette at du ikke har ekte Windows-versjon, da, i og med at den forteller deg det. Hvis du har lasta ned fra nettet kan det fort hende at noe har gått gærent. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Vil gjette at du ikke har ekte Windows-versjon, da, i og med at den forteller deg det. Hvis du har lasta ned fra nettet kan det fort hende at noe har gått gærent. Jo den er ekte, jeg gjorde en omstart akkuratt nå og nå sier PC at versjonen er ekte igjen. (fikk lisensen av jobben) Og har fungert fint i ett par år. Problemet (jeg tror) er at PC vil ikke starte skikkelig og vil ikke laste inn programmer, feks i oppgavebehandler er det bare et par programmer og alt mangler. Edit, glemte å si at jeg fikk blåskjerm et par dager siden, men den forsvant for fort før jeg kunne lese den. Endret 28. oktober 2014 av bigggan Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Dobbelpost Endret 28. oktober 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Last ned bluescreenview, så ser du hva som forårsaket blåskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå