Varmo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Alt annet en serie og Europa betyr ingenting, og så lenge vi har en liten sjanse å gå videre der bryr jeg meg ikke om cupene. Jeg nevnte det i forrige kamp og sier det igjen. Hvorfor tenker folk slik? Ja, serie og Europa er viktigst, men disse cupene betyr jo også noe?! Bedre å vinne LIgacupen og/eller FA Cupen enn ingenting hvis det går dårlig i Europa. Ja det blir flere kamper, men det vet vi fra før og derfor er det Rodgers sin oppgave å fikse en såpass bred stall slik at vi kan prestere i alle mesterskap. Dette! Greit at ligacupen er turneringen med minst prestisje, men seier og avansement er uansett deilig. Folk som bruker tid og penger på å komme seg på kamp fortjener at de som spiller kjemper, og det var i hvert fall tilfellet i dag. Hyggelig å se flere kids enn normalt på Anfield i dag også, tror ikke noen av de satt og håpet på at vi skulle ryke for å kunne prioritere PL/CL. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Og det var en fullstendig tøvete utvisning som Swansea fikk mot seg forøvrig. Jeg kan ikke se at han gjorde noe som skulle tilsi rødt kort. Enig. Heldigvis har de anket kortet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fernandez sitt røde kort ble strøket av FA, så ble en liten lykkelig slutt for Swansea sin side 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Det er bra. Tidenes mest latterlige røde kort.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det er bra. Tidenes mest latterlige røde kort..Det er vel å dra det litt langt, men helt klart feil idømt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå