Uxzuigal Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube Du burde ta en titt på hva det står i Rules of Conduct før du avgjører: * If it's unbearably hot where you are, and you happen to have your shirt off (guys) or a bikini top (grills), then just crop the webcam to your face. Problem solved. That being said er jeg også lei av ting som Twitch pirker på, og da spesielt VODs som blir aggressivt muted hvis det inneholder bittelitt musikk. Delayen på stream er også et irritasjonsmoment for min del - og bygge opp urealistiske krav før man kan ha reklameinntekter på streamen sin frister ikke. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nerf now illustrerer det vel ganske bra: http://www.nerfnow.com/comic/1409/comments Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Flott. Var like før jeg dro av meg skjorta. Ikke at en snart middelaldrende fyr som åpenbart trenger ei treningsøkt kunne konkurrert, men hadde kanskje gjort det bare på trass ^_^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube Tviler på at noen har lyst til å se din svette mannekropp sitte i stua og spille. Vet uansett ikke helt hvordan du klarer å få 35 grader i stua di her i Norge, annet på de mest ekstreme av ekstreme dager. Og de kommer vel en og annen gang i løpet av et tiår. Synes dette blir en latterlig liten bagatell. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube Tviler på at noen har lyst til å se din svette mannekropp sitte i stua og spille. Vet uansett ikke helt hvordan du klarer å få 35 grader i stua di her i Norge, annet på de mest ekstreme av ekstreme dager. Og de kommer vel en og annen gang i løpet av et tiår. Synes dette blir en latterlig liten bagatell. 35c er ingen problem når man har stua i solsteiken fra morgen til kveld. Det er et problem hver eneste sommer og jeg gleder meg stort til å bygge nytt hus Mest ekstreme vi har hatt her er vel 39c. Hvorvidt folk ønsker å se meg spille eller ikke gjenstår å se, fokuset på streamen er gaming og ikke mannekropper. Liker dog å ha med omgivelser og da er det litt problematisk. Lenke til kommentar
Bettan- Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Fint eksempel på dette. http://imgur.com/a/4arr8 18+ ambefales Lenke til kommentar
Hardcorenever Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Kaceytron much Ohmygawd yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå