Arodem Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 – La det handle om spilling, OK?Twitch vil ikke ha toppløs streaming og sexy undertøy i fokus Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 På tide.. 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Endret 28. oktober 2014 av Cappo 6 Lenke til kommentar
ColaZeroHero Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Håper faen meg det 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Personlig så kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre. Det er stort sett bare 3 forskjellige streams jeg ser på når jeg først ser på Twitch. Er ikke av den typen som ser på en stream og sitter og irriterer meg over hvor dårlig den er eller hvor feil fokus den har. 1 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Håper faen meg det Hvorfor håper du det ? 3 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Det tror jeg ikke. Reglene er rimelig spesifikke (undertøy, pasties, «nesten uten en tråd»-antrekk), og tviler på at kvinner med dyp utrigning er de som skal «tas» her. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ja til toppløs streaming og sexy undertøy i periferien? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Det tror jeg ikke. Reglene er rimelig spesifikke (undertøy, pasties, «nesten uten en tråd»-antrekk), og tviler på at kvinner med dyp utrigning er de som skal «tas» her. Hvis de mener at spillet skal være fokuset så må de jo ta disse også. For jeg vet om ihvertfall 2 relativt mye omtalt kvinnelige streamers hvor fokuset er mye mer på den dype utrigningen enn spillet. Og selv om det for meg er det samme om de streamer toppløse eller ikke, så skjønner jeg jo at Twitch ønsker at spill skal være fokuset på en tjeneste som er for streaming av nettopp spill. Endret 28. oktober 2014 av Cappo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Viste dere at om du spiller et av flere av Larry spillene så blir du bannet på Twitch? For mye sexual content. Det sier egentlig sitt. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Egentlig helt greit dette. Er nok mange tenåringer der ute som må beskyttes mot seg selv. Da tenker jeg både på jentene og på de pubertale guttene som gir donasjoner (gjerne kun for å få en "thanks for the donation"-kommentar). Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube Ustream fungerer også. Og så er det en ny tjeneste på vei nå som ikke skal kontrollere alt ned til minste mikroskopiske detalj. http://www.hitbox.tv/ Endret 28. oktober 2014 av LarZen 3 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Håper faen meg det Hva slags idiotisk holdning er dette? ---- LarZen: Sett på dette med Hitbox.tv, Youtube blir nok løsningen for meg dog siden jeg har Partner konto der :> Endret 28. oktober 2014 av Uxzuigal 3 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Der forsvant 90% kvinnelige streamers ja. 1 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Må man ta av seg undertøyet om man har på seg overtøy? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte. Nok en grunn til å velge YouTube Du burde ta en titt på hva det står i Rules of Conduct før du avgjører: * If it's unbearably hot where you are, and you happen to have your shirt off (guys) or a bikini top (grills), then just crop the webcam to your face. Problem solved. That being said er jeg også lei av ting som Twitch pirker på, og da spesielt VODs som blir aggressivt muted hvis det inneholder bittelitt musikk. Endret 28. oktober 2014 av Occi 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? Håper faen meg det Hvorfor håper du det ? Tipper han mente "Honeypot" streamerene som snakker meir om smiskete donasjon hvert 5 min Dei meir oppegående streamerene både mannlig og kvinnlig er ikkje noe problem med 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Tipper han mente "Honeypot" streamerene som snakker meir om smiskete donasjon hvert 5 min Høres fornuftig ut. Spam er bare irriterende, uansett hva slags forkledning (eller mangel på sådan) det kommer i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå