xaner4 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 hei!!eg og et par venner holder på med Youtube men vi sliter litt med og få nye views og flere abonnenter (Vi holder seffølgelig på med YT fordi vi synnes det er gøy) så det eg egentlig lurer på er om dere kunne kommet innom og tatt en titt for og så komme tilbake og gi oss litt tips for og bli bedre på Youtube og kansje ta litt av på Youtube?? Vi hetter Focuse on gaming Link: https://www.youtube.com/user/FocusOnGamingCrew(vet ikke om denne posten hører hjemme her men om det går ann og flytte den så bare flytt den til riktig sted) 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Og hva er det dere gjør for noe? Reviews av spill? Lets Play? Fokus på utviklingen i spill i dag i forhold til tidligere? Hva er det som gjør at dere skiller dere fra resten? Sitter dere bare å gamer og har litt kommentarer her og der så er det en million andre som gjør det allerede. Minst. 1 Lenke til kommentar
xaner4 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 det som er plan er egentlig bare og holde på og game og ligge det ut på YT men vi har og en serie som Hetter Tech Torsdag der vi har noe form for Teknologi snakk (alt fra Mobiler til Pc og Spill). det som er drømmen da for to av oss i gruppen er vel og starte litt opp som LinusTechTips gjør bare at det er på Norsk! Lenke til kommentar
Marobru Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Problemet deres tror jeg er at det dere ønsker er å bli store og tjene store penger på youtube.. Alle de store som, pewdiepie, ksi, csg, ali-a etc startet fordi dem syntes det var gøy og ikke noe annet. De tok neste et år før pewdiepie fikk over 10 subs, men han tenkte ikke på det, han bare spilte og etterhvert så begynte det å komme fler seere som sa i kommentarfeltet hva de ønsket seg. Han spurte ikke selv. Så mitt tips, ikke tenk på å bli store, da blir dere det aldri...er kanskje 1 av 1 million som blir "store" på youtube, så man kan nesten ikke håpe på at man blir stor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå