ATWindsor Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hva med det siste monkey island-spillet, det i 3D (før telltales tid), eneste i serien jeg ikke har spillt, noe å ha? AtW Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Hva med det siste monkey island-spillet, det i 3D (før telltales tid), eneste i serien jeg ikke har spillt, noe å ha? Helt OK, men det har samme kontrollsystem som Grim Fandango, så til tider er det vanskelig å navigere seg rundt. Spesielt hvis du må plukke opp noe på bakken, så kan det ta sin tid å treffe rett på objektet. Er personlig ikke noe stor fan av 4'ern (skal mye til etter å ha spilt MI 1-3), men det har sin sjarm det også. Endret 28. oktober 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 X-wing alliance takk. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Star Wars: Rebellion var et skikkelig kult strategispill. Håper det dukker opp. Utrolig undervurdert spill! Noen av mine beste multiplayer minner er fra Rebellion. Eller Star wars Supremacy som det heter i England. Har hatt det installert på ALLE pc'er jeg noen gang har eid. Fått det til å fungere på alle windows typer frem til 7. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Outlaws! Outlaws! OUTLAAAAAAAAAAAAAAAAAAWS!!!! "Where are you marshal?" Gud så mykje eg spelte demoen i si tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå