Joachim_F Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Husker du Tie Fighter og X-Wing? Nå kommer de, og 28 andre LucasArts-spill, til GOG.LucasArts-klassikere lanseres på nettet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Flott. Håper The Curse of Monkey Island, Day of the Tentacle og Full Throttle også dukker opp etter hvert. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Indiana Jones & The Fate of Atlantis er uten tvil ett av de beste spill som noen gang er laget. 4 Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Krysser alt jeg har for at Star Wars Episode 1: Racer dukker opp! 2 Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Star Wars: Rebellion var et skikkelig kult strategispill. Håper det dukker opp. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Krysser alt jeg har for at Star Wars Episode 1: Racer dukker opp! Tror du vil få deg en skuffelse når du eventuelt ser det igjen. Ikke et godt gjensyn. 2 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvis det sto at 30 spill lanseres, er vel det nesten alt LucasArts har gitt ut? De ga ikke ut så mange spill, tross alt. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Krysser alt jeg har for at Star Wars Episode 1: Racer dukker opp! Tror du vil få deg en skuffelse når du eventuelt ser det igjen. Ikke et godt gjensyn. Forventer uansett en herlig nostalgasm, selv om det er mulig den blir kortvarig. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen. 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen. Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Stort sett det mest av Lucasart håper jeg blir lansert. Loom var vel også Lucasart spill om jeg ikke husker feil, veldig unikt spill. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen. Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men. Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG. Endret 28. oktober 2014 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fate of Atlantis er i hvert fall allerede på Steam. Håper alikevel jeg får spilt X-Wing vs Tie Fighter igjen, brukte mange timer på det spillet en gang i tiden. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen.Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men. Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG. Outlaws vil jeg også se. Kongespill. 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen.Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men. Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG. KOTOR ligger på Steam også Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 KOTOR ligger på Steam også Jepp, så jeg gleder meg til å bytte ut den jeg har der med en GOG-versjon. Ikke en dag for tidlig. 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hm. Jeg er muligens litt sær, men jeg håper det er den originale Collector's CD-Rom edition av X-Wing og (spesielt) TIE-Fighter som blir gitt ut, og ikke den "remastrede" versjonen som brukte X-Wing vs. TIE-Fighter-motoren. Hovedsakelig fordi sistevnte brukte red book audio (CD-audio) med musikk fra filmene, mens førstnevnte brukte de originale midi-sporene, mange av dem nykomponerte til spillene, og iMuse-systemet som tilpasset musikkens intensitet til hva som til en hver tid skjedde i spillet. Grafikken er bedre i nyversjonene, men stemningen ble aldri den samme. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Gi meg Curse of Monkey Island, Full Throttle og Outlaws. Jeg elsker GOG av hele mitt hjerte om det blir realitet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 "Da kan jeg endelig kaste dette. (bilde: Joachim Froholt)." Hyyl!, kast det i så fall rett i postkassen min!. Gråter dagli fordi jeg kastet alle Originale Amiga spillene mine i sin tid, for de var jo ut-datert, noe så dumt!. Nostalgi var et ukjent fenomem for meg den gangen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Outlaws! Outlaws! OUTLAAAAAAAAAAAAAAAAAAWS!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå