Torstein Norum Bugge Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Her er oversikten.Når kan du oppgradere til Android Lollipop? Lenke til kommentar
matslm Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorfor vente, kjører allerede en enhanced edition av Lollipop preview 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Er det ikke mulig for meg med vanlig htc one m8 å laste ned en google play edition android l og oppgradere enda tidligere? Noen som vet om denne ROM-en er tilgjengelig enda? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Finnes det en liste over Samsung-mobiler som vil få oppgraderingen?Jeg har Samsung Galaxy Grand Neo, og vet ikke om jeg får Lollipop :/ Lenke til kommentar
marthau3 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg og min kone har begge LG Nexus 5 mobiler. Vi oppgraderte i november til android ver. 5.0. Etter det har vi mistet mobilnett og MMS-funksjonalitet. Hverken OneCall eller LG ser ut til å finne ut av problemet. Er det andre som har bedre erfaringer med Adroid 5.0 og OneCall? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg og min kone har begge LG Nexus 5 mobiler. Vi oppgraderte i november til android ver. 5.0. Etter det har vi mistet mobilnett og MMS-funksjonalitet. Hverken OneCall eller LG ser ut til å finne ut av problemet. Er det andre som har bedre erfaringer med Adroid 5.0 og OneCall? Alt har fungert smertefritt for meg med Nexus 5 og Tele2 i allefall, også MMS. Lenke til kommentar
katalinholthe Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Har z1 men ingen oppdatering :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg