Bekir Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Istanbul Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Flotte gråtoner var det som slo meg her. fin skildring fra Istanbul !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Hei Tove Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Absolutt et bra oversiktsbilde over livet ved Bosporos hvis jeg ikke er helt på jordet. Her kom jeg i land en regnværsdag fra ei ferge i februar 1973 etter å ha tråkla meg gjennom deler av India, Pakistan, Iran og østlige Tyrkia. Siste del med tog som stoppa på den aiatiske siden. Håper du fikk med deg den egyptiske basar som ligger et eller annet sted inn til venstre her også. Like fargerik og spennende den som Grand bazar på toppen av Sultan Ahmet. Roar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Hei Roar Tusen takk for hyggelig kommentar! Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg