Mokkisjeva Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hei Håper dette er rette del av forumet å komme med slikt spørsmål. Har kjøpt USB BT adapter, slik at jeg kan bruke BT headsettet på PCen og ikke bare mobil. Det som skjer, er at headsettet klarer og pare seg med PCen, men den klarer ikke koble til. Jeg finner den under "Enheter og skrivere". Har lett overallt på google etter løsninger, men til ingen nytte. Headset; http://peltorcomms.3m.com/world/Product.asp?PageNumber=1075&ProductCategory_Id=133&Product_Id=406 BT adapter: Made in China, Imported by Clas Ohlson. (Det er altså ingen link til produktet haha) Uansett, for å ta det fra starten av. Jeg gjør BT på pcen synlig og godtar forespørsel om å koble til headsettet. Paringen blir fullført, men når den skal koble seg til så stopper det helt opp. Jeg har sett andre her på arbeid som bruker samme headsett, men annen adapter koble seg til uten problemer. Når jeg ser under "Enhetsbehandling" så har de langt flere drivere listet opp under bluetooth enn hva jeg har. Noen forslag om hva jeg kan prøve for å få det til og fungere? :o Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har du prøvd å fjerne enheten fra "Devices" og plugget den inn i en annen USB-port? Kan ha skjedd noe rart under installasjon første gang. Det hender av og til med blåtann-saker. 1 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Må innrømme da jeg leste det du hadde svart tenkte jeg "er han seriøs?". Jeg tenker, det er da vel samme hvilken USB port jeg bruker? Takker så meget, for du hadde jaggu meg rett! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehe, jeg har tydeligvis litt flaks av og til. Det er generelt den enkleste fiksen i Windows-verden.. Enten en restart eller bytt port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå