Gå til innhold

Trapper

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-)

@JH Sleit litt med skarphet på dette, for i disse moderne byggene er det jo et eller annet element i alle retninger. Skjønner at jeg mangler en skikkelig vidvinkel.......

Lenke til kommentar

Ikke så mye å si om dette varviret av en komposisjon som man kan betrakte både vel og lenge med dets linjer, buer og elementer som gir gode spenninger.

Grunnet min trang til rene hjørner ville jeg klonet vekk den sorte nede til høyre og kanskje noe småtteri utenfor den rene linje oppe til venstre.

Bildet gjør seg bra på fullskjerm i fullstørrelse, men trener kanskje litt avstand for at man helt skal få overblikket.

Ingen tvil om at arkitektene her har fått virkelig utfolde seg i fullt monn.

Roar

Lenke til kommentar

@JH Sleit litt med skarphet på dette, for i disse moderne byggene er det jo et eller annet element i alle retninger. Skjønner at jeg mangler en skikkelig vidvinkel.......

Sigma har en vidvinkel 8-16mm som jeg er fornøyd med. Den kan fåes med Pentax fatning og hos FotoVideo eller Scandinavian Photo som de kaller seg nå etter å ha slått seg sammen med svenskene er prisen nå 5999 - så altså 6000 kroner. Det koster å værra kar vættø.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Sigma har en vidvinkel 8-16mm som jeg er fornøyd med. Den kan fåes med Pentax fatning og hos FotoVideo eller Scandinavian Photo som de kaller seg nå etter å ha slått seg sammen med svenskene er prisen nå 5999 - så altså 6000 kroner. Det koster å værra kar vættø.

Roar

Takker for innspill, Kneppen:-) Suser gjennom bruktmarkedet hver dag....er vel innom Finn.no og Foto dotten så ofte at de er vel lei maset....

Sigmaen står høyt oppe på lista, så sparegrisen lever farlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...