AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har datet en mann i 3 måneder, men ingen av oss har sagt noe om ønske å bli kjærester. Vi oppfører oss og gjør det kjærester gjør. Jeg har fortalt han tidligere at hvis han driver på med en annen så vil ikke jeg være en del av livet hans, og at jeg er sånn som holder meg til kun en om gangen. Han sa at jeg ikke hadde noe å frykte. Men vi har ikke blitt kjærester, men jeg vil være forsiktig med å ikke komme for tidlig innpå emne, hva mener dere om det? Anonymous poster hash: c1ae6...8b9 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 … Vi oppfører oss og gjør det kjærester gjør … Anonymous poster hash: c1ae6...8b9 If it walks like a duck, and quacks like a duck … 4 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 ...it shits like a duck. QUÆCK. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dere er... Kjærester som får litt fri fra hverandre...? Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen har sagt noe om å være kjærester? Vær den første, da. I og med at han sier du ikke har noe å frykte virker det ganske safe uansett. Spør. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hørtes ut som en merkelig problemstilling. Hvorfor spør du han ikke da? 2 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 ...it shits like a duck. QUÆCK. Med denne generasjonen, så er ingenting offisielt før det på facebook. 7 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hørtes ut som en merkelig problemstilling. Hvorfor spør du han ikke da? Redd for svaret kanskje? 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du kan jo snike inn noe ala "..nå som vi er kjærester.." og se hvordan han reagerer. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du kan jo snike inn noe ala "..nå som vi er kjærester.." og se hvordan han reagerer. But no.. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Neste gang dere har det koselig og stemningen tilsier det, sier du "Bartholomeus(vi må gå ut fra han heter det), vil du være kjæresten min "? Problem solved. 2 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Vel, om du skal introdusere han for noen av dine venner eller lignende så spør han på forhand hva han mener du burde introdusere han som. Evt. kan du gå for toth sitt forslag som høres mye hyggeligere ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Jeg har nylig blitt veldig god venn med ei jente, og vi "gjorde slik som kjærester gjør" uten av vi kalte oss kjærester. Jeg følte ett behov for å sette en "status", slik at jeg var sikker på at hun mente det samme som meg. En kveld jeg var hos henne, etter en time kyssing i senga, når vi lå arm i arm, så sa jeg forsiktig at "tror kanskje vi snart kan kalle oss kjærester slik vi holder på", med en spøkende tone. Hun kikka på meg, smilte, og nikka bekreftende. Det har blitt vår "ble sammen" dato, og vi ble enige om at vi offisielt kan kalles ett par. Men, samme hva, snakk sammen. Det tror jeg er det lureste. Så får dere kalle forholdet hva dere vil. For oss var det veldig greit å få på bordet at begge ville satse på hverandre. Anonymous poster hash: 67749...b76 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dette er noe som går av seg selv. Finnes ikke noe riktig svar, et gitt antall dager eller uker som er riktig. Hos noen går det bare et par dager, andre et par uker, og for enkelte et par måneder. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Som flere andre sier så er det bare å prøve å prate med ham om det eller å få flettet det inn. Vet at det er mange som sier at det går av seg selv og sånt, men jeg forstår deg jeg. Er greit å få avklart hvordan ting ligger an og å vite hva man skal kalle seg selv og dessuten får man en dato å forholde seg til da - om man er anlagt til å ville feire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå