JoggArt Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei, hei alle sammen Jeg er stor Warcraft fan, men etter å ha rundet dem (om og om igjen :-) ) har jeg lyst på nye uttfordringer som f. eks spille på nett. Har gått inn på siden dems men forstår ikke en s***, hva jeg ska gjøre? Må jeg laste den noe program, må jeg få meg en clan hva må gjøres for å spille Warcraft på nett? PS. Hvor finner jeg resten av brettene til det extra spillet du får med på Frozen Throne? Hilsen: JoggArt (takk på forhånd) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du må velge Battle.net på hovedmenyen. Hvis du ikke har den nyeste versjonen kan du hente den på Blizzard's hjemmeside Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Act 2 og 3 i Orc Campaign kommer om et par uker når 1.13 patchen slippes. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Act 2 og 3 i Orc Campaign kommer om et par uker når 1.13 patchen slippes. Kult (*glede seg*) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Alle Blizzard-spill henter helt automagisk ned den nyeste versjonen med en gang du kobler til battle.net, så du trenger ikke å hente den noe annet sted. Som sagt så er det bare å trykke på Battle.net på hovedmenyen, så kommer du til innloggings-skjemaet. Første gang må du lage en spillerkonto med passord til, som du så kan logge inn med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå