Kvalsvikfoto Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Stili--fin fargesamansetning 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ikke for å virke negativ, men tror bildet har tjent mye på det om det var et mer mønster i bladene eller tynn dof. Sånn det er nå virker det rotete og kjedelig. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ikke for å virke negativ, men tror bildet har tjent mye på det om det var et mer mønster i bladene eller tynn dof. Sånn det er nå virker det rotete og kjedelig. Mulig det,men det var slik mine øyne så det...og jeg liker bildet jeg- Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er vel det viktigste, at du liker bildet selv. Tenkte jeg skulle komme med mine tanker om det, så får du ta det som du vil Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er vel det viktigste, at du liker bildet selv. Tenkte jeg skulle komme med mine tanker om det, så får du ta det som du vil Setter stor pris på meninger og kommentarer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg